måndag 15 december 2008

Senaste skandaler från vimlet

Baksmällan efter Nobelfesten var riktigt lång i år. Hela reportaget finner du som vanligt hos Stellan, där bidrar jag med ett stycke - om maten och dansen med nån greve..

Nu vet många att jag sitter på hemligheten varför Otto Sjöberg slutat på Expressen. Ja det gör jag visst, men av hänsyn till några inblandade parter vill jag inte komma ut med detaljer just nu. Men bara ett ord för dig som diggar vinkar: maktkamp.

Samma sak med Lykke Li och Spotify - snart kommer fler avslöjanden. men just nu grubblar jag på en annan sak. Thomas Quick. Vilken smart gubbe. Tycker vi ska frige honom och locka honom till jobbet som ledare för SAAB. Firman är på väg mot kyrkogården, du vet. En smart räddare behövs som aldrig förr. Och vem är smartare än Thomas Quick i Sverige?

Inga kommentarer: