måndag 3 november 2008

Hyllning till Jens Mensa

Satt igår och undrade varför unika besökare på min blogg plötsligt ökat med 150% senaste tiden.
Var lite förbryllad alltså. Paff. Visste inte varför.
Är det min grymma Papa Dee rapportering från bakom kulisserna (kolla tidigare inlägg!)?
Är det mina insikter om hur Katrin Zytomierska manipulerar tv4 och allmänna opinionen (kolla tidigare inlägg!)?
Är det mina spektakulära avslöjanden om allas vår bögstandard Alex Schulman (ja ni minns honom kanske, Katrins föredetta)?

Nej för helsike, det var inte det, inte bara det.
Det visar sig att det finns en person i bloggosfären som irriterar sig på min blogg så pass mycket att denna individ skickat kommentarer till andra bloggar om hur blää han tyckte min blogg var, med länk till min blogg. Uppenbarligen ingen smart människa, ty hon vet inte det första man lär sig på bloggarna, att dålig reklam är bra reklam.
Nu plötsligt har jag tjock ström av nyfikna till mina inlägg, fler till länkat, fler till återkommer, folk ser ju att det finns saker att läsa här, och vem bryr sig om blää?.:-)

Hur ska jag tacka denna underbara person vet jag inte. Först signerade "han" sig Jens, sen blev "hon" Sarah nånting, sen Mensa.. (lätt att se att de är samma person, de kommer ju från samma ip-location). Lämnat massa kommentarer på min blogg också, men dessa var jag tvungen att radera p g a osmakliga anspelningar på pervers sex. Sen bytte människan strategin och började grovfjäska, ha ha, dessa kommentarer har jag kvar tror jag.

Och så valet av nicken - Mensa..
Det måste skrämma personen i fråga något oerhört att jag är medlem i Mensa Sverige sedan många år tillbaka, med "ceiling score" på Mensatestet och IQ inom 1%-toppen..:-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hajar inte alls vem varken du eller denna Jens är, eller vad ni har kokat ihop, så kommentaren på hans blogg är inte riktad mot någon. Just so you know. Ha en toppenfin kväll!

Linda sa...

Ja, tänk dig - sjuke han har skapat en hel sida till min ära! Wow! Jag borde vara smickrad.
Men egentligen bryr jag mig inte. Redan glömt vad det handlat om från början.
Djupt beklagligt bara att hans hat mot mig och mina åsikter stör andra bloggare. Ber om förlåtelse och förståelse! Sånt som händer i bloggosfären, tyvärr.