lördag 8 november 2008

Nyhetstorka? Inte hos Linda!

Tack alla som grattar mig med att jag äntligen fått tillbaks min gamla Vimlet-bloggadress. Väntat jättelänge på att den skulle bli ledig. Nu är det inte blogg.se (nedlagd?) utan Blogger och Blogspot, men grymt ändå. Ser fram emot mycket spänning i b-sfären.
Lägg adressen på minnet altså: vimlet.blogspot.com !

Äntligen nytt blod på Nöjesguiden!
Inte att förra blodet (får man säga så?) var det fel på men nytt blod är alltid bra - lite Obamakänsla över det hela nu liksom..:-)

Vad var det jag sa om Carl Philip och Emma? Stackars Aftonbladet. Att åka in på så billig blåsning, oj oj.. Jan Helin borde få sparken.

Snart får vi höra en nyhet till: att en viss kändis åkt fast med knark.. Återkom, så berättar jag mer i senare inlägg.
Vem sa att det är nyhetstorka lördagar??

1 kommentar:

Anonym sa...

Fick du den där bilden av Calle på Mauritius? Vad tycks?