onsdag 5 november 2008

Man tror inte det är sant

Asså, ibland undrar jag var folk sitter och dreglar så att de kommer ut i världen utan minsta koll på enklaste saker.
Att tjejen var full - det fattar man. Men att stöta på Andres Esteche... Fy fan!
Hur fan kan man missa att han är bög?? Hur kan nån inte veta det?? Har hon suttit inspärrad i nån österrikisk källare hela livet eller??
Eller ville hon bota honom kanske.. ja ni vet, den där teorin, att bögar är bögar för att de ännu inte träffat den rätta tjejen att förälska sig i.. *skratt*
Debilt.

Valvakan är över. Vi grattar Obama och går tillbaks till det vanliga vardagliga i svensk vimmel - Alex Schulman, Katrin Zytomierska, Papa Dee, Idol-Lars (kul kille!)... och muslimerna som inte vill skaka hand med Hamilton :-) Vad de gjort bort sig. Sorgligt.

1 kommentar:

Angela sa...

Fått meddelande på min gamla blogg, se nedan. Samma donna som trakasserade dig i oktober??

Hej!
Jag ser du besökt min blogg mer än en gång (tack!). Kan mitt senaste projekt vara något för dig?

Som du kanske vet är jag med i en klickpool. Vi är en grupp seriösa målmedvetna bloggare som klickar på varandras bloggar minst en gång om dan och får på så sätt många fler unika besökare och hamnar mycket högre på topplistorna. Kolla bara min bloggs topplaceringar så fattar du poängen!

Nu organiserar jag en ännu större pool och då för både klicka och länka. Finessen är att vi har tillgång till ett program som när varje poolmedlem installerat det på sin dator kommer att klicka runt automatiskt, varje medlem en gång om dan - och varje medlemsdator kommer i sin tur att klicka på din blogg minst en gång om dan! Vi snackar flera tusen (!) unika besökare varje dag utan att du behöver lyfta ett finger! Syftet att dominera topplistorna helt och hållet, siktet inställt på framtida annonsintäkter.
Vill du vara med? Återkom snarast via min blogg eller min Facebook-sida.

För att visa att det är seriöst menat och att jag är den jag hävdar jag är undertecknar jag med fullständiga personliga uppgifter.
Kopiera denna kommentar och skicka vidare. Ju fler vi är i poolen ju bättre.

Jessica Wiweca Sandberg
Personnummer: borttaget
Hemadress: Cedergrensvägen 22, 126 36 Hägersten
nedre botten :-)
Blogg: http://jessicawsandberg.blogspot.com

(Jag tog bort personnumret bara, känns fel att sprida det.