torsdag 6 november 2008

Jag visste att tjejen var fejk! Jag VISSTE det!!!

Det måste vara min födelsedag idag, det måste det vara. Presenten anlände imorse i form av kommentar från Angela. Hon fick meddelande till hennes gamla nedlagda blogg från en tjej (kallar henne "donna") som trakasserade mig i oktober. Här är vad tjejen skrivit till Angela:

Hej! Jag ser du besökt min blogg mer än en gång (tack!). Kan mitt
senaste projekt vara något för dig?

Som du kanske vet är jag med i en klickpool. Vi är en grupp seriösa målmedvetna bloggare som klickar på varandras bloggar minst en gång om dan och får på så sätt många fler unika besökare och hamnar mycket högre på topplistorna. Kolla bara min bloggs topplaceringar så fattar du poängen!

Nu organiserar jag en ännu större pool och då för både klicka och länka. Finessen är att vi har tillgång till ett program som när varje poolmedlem installerat det på sin dator kommer att klicka runt automatiskt, varje medlem en gång om dan - och varje medlemsdator kommer i sin tur att klicka på din blogg minst en gång om dan! Vi snackar flera tusen (!) unika besökare varje dag utan att du behöver lyfta ett finger! Syftet att dominera topplistorna helt och hållet, siktet inställt på framtida annonsintäkter.

Vill du vara med? Återkom snarast via min blogg eller min Facebook-sida.

För att visa att det är seriöst menat och att jag är den jag hävdar jag är undertecknar jag med fullständiga personliga uppgifter.Kopiera denna kommentar och skicka vidare. Ju fler vi är i poolen ju bättre.

Jessica Wiweca Sandberg

Personnummer: borttaget

Hemadress: Cedergrensvägen 22, 126 36 Hägersten

nedre botten :-)

Blogg: http://jessicawsandberg.blogspot.com/


Personnumret har Angela suddat bort, hon skriver det känns fel att sprida det. Annars fanns hela personnumret med i det ursprungliga meddelandet!

Faaaan, va skönt det känns. Typ när du blir förolämpad av nån idiot på gatan och i nästa sekund trampar idioten i hundskit, med hela sin Manolo Blahnik rakt in i bajsdyngan, slask! Och alla omkring bara asgarvar. Och det känns såååå sköööönt!!

Bara en grej jag besviken på: Hoppades W:et skulle stå för Witch eller Wacko.:-) Ja okay man kan inte få allt på 1 gång här i livet. I övrigt - fest! Ska springa till kondis nu och köpa tårta!

Asså, jag visste att tjejen var fejk o fusk. Desperat wannabe. Klickpool my ass.. Inte säker på att jag vet vad klickpool är och hur sånt funkar, men fusk är det.

Jag tittade också på länken till hennes senaste inlägg. Där skriver hon att nån stulit hennes identitet och skickat meddelandet i hennes namn liksom. Typ det var inte hon, det var typ nån annan som jävlas med henne.
Njaa... teoretiskt är det möjligt. Så som hon beter sig mot andra bloggare och kränker andra bara för att folk inte delar hennes normativitet-åsikter, lätt att förstå att nån skulle jävlas med henne. Hon typ ber om det.
Men nu ser jag att det finns en liten detalj i meddelandet: det står att hon bor på nedre botten. Som jag vet finns ingen info i offentliga register om vilken våning du bor på. Bara hon kan veta det!
Eller har jag fel? Står det nånstans kanske??

Så ingen tvivel om saken: Det är hon själv som raggar bloggare till sin klickpool, bara nu plötsligt har hon uppenbarligen fått kalla fötter och vill inte längre stå för det. Fegt!

Aldeles självklart att jag kommer att göra som hon ber om i meddelandet: att kopiera och befordra vidare till alla i bloggosfären. Om hon så desperat ber om det, hur fan kan man vägra människan hjälpen? Hon behöver ju minsann en klickpool för att överleva på bloggarna...:-))

Ta mig faaaan vilken fest!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen! :-)
Nu äger du henne.
/Rocko

Jessica W Sandberg sa...

Med tanke på att du har hela texten med namn och allt så är det väl uppenbart vad W står för? Men du är helt fri att byta ut W till vad du helst själv ser där.

Anonym sa...

Det har aldrig slagit dig att det där med bottenvåningen kanske den som utgav sig för att vara Jessica hittade på? Det är inte alls nåt bevis för att det skulle vara Jessica som har skrivit, eftersom att du inte har en aning om ifall det stämmer eller ej. Du är inte särskilt smart du Linda.

Linda sa...

Jessica vem?? :-)

Jag ser inte att hon förnekar nånstans att hon bor på nedreplan. Det betyder att hon bor på nedreplan. Det betyder att hon står bakom den där misslyckade raggningen till klickgänget, bara hon kunde skriva det brevet. Man behöver inte vara särskilt smart för att fatta det. Men man är alldeles dum om man inte fattar det som är så uppenbart.:-)

Jag fattar bara inte varför hon skäms att erkänna sina fel, inte vill stå för vad hon är.

Och du som springer hennes ärende - skaffa dig ett eget liv!