söndag 12 oktober 2008

Jesper Jesper...

Nu tycker jag faktiskt att Jesper får skylla sig själv för att han tvingats lämna Idol. Inget snack om bad luck den här gången. (Ja, om du undrar vilken förra gång jag syftar på så syftar jag på den där efterfesten hos Järmo då Jesper lyckades övertyga alla att det var bara bad luck att han inte fanns bland favoriterna..
Hursomhelst, nu är det kört. Bingo.

Jag är alltid snabb att erkänna fel, det vet alla i svänget. Nu hade jag fel om Lulu Carter. Hon får visserligen finnas kvar en stund i bloggosfären. Vi kan ju inte tappa alla på en gång - Papa Dee (inget att skriva om medan rättväsendet kör sin tråkiga resa, f-n va poetiskt sagt av mig!), Tito Beltran (tillbaka på löpsedlarna om 2,5 år) och Sabina Eriksson, hon som väntar rättegång i England. Hennes syrra är förresten tilbaks i Sthlm sägs det. Tvivlar på det.

Tråkiga veckor väntar. USA-valet är det hetaste ämnet - hur kul är det?

Inga kommentarer: