onsdag 15 oktober 2008

Papa Dee och Blondinbella

Bloggportalens sökfunktion tycks va nere, toppsök alltså, eller är det jag som trycker på fel tangent igen? Jobbigt att va blondin ibland..

Jättetrevligt att så många läst mitt inlägg om Blondinbella, alltså om den verkliga orsaken till varför hon slutar blogga, om turerna kring dold barnreklam och sånt.. Schysst att jättemånga länkade till inlägget, bara det att jag skulle uppskattat fler kommentarer faktiskt, alltid roligt med insiktsfulla comments.
Kanske så att ni gott folk är rädda att kommentera kontroversielt stoff? Jag gillar förresten inte alls det ordet - kontroversielt. Har på känn att jag stavar det fel också. I fortsättningen skriver jag hett istället, men det inbegriper liksom det kontroversiella också okej?

Det senaste, det hetaste: Snart kommer Papa Dee ut med en ny singel. Det har jag hört från minst två olika håll. Det ryktas att han ska göra som Timbuktu - släppa ut singeln gratis på Youtube eller nån musiksajt. Verkar vara på modet det numera, att bjuda på saker.

Lulu Carter förvånar.. Att säga nej till en goodie-bag!! Snacka om fasoner!

1 kommentar:

Hanna Forssell sa...

Kanske inte så coolt att papa dee ska ge ut en ny singel eftersom han är förmodligen har misshandlat sin fru hårt.