onsdag 22 oktober 2008

Mordet på Carolin och drevet mot Katrin

Har grymt skön info om Blondinbella och Papa Dee men den får vänta, nu har vi ett annat spännande brott, mordet på Carolin Stenvall där polisen gripit 50-åringen Toni A.
Det visar sig att han har en viss sekretessbelagd anknytning (så uttryckte de sig på polishuset) till en tjej som heter Eva, och mamma mia är inte det samma Eva Ö från Gällivare som figurerat (konstigt ord, stavas det så?) i ett annat sammanhang, så hette nämligen en av tjejerna som på sin tid anmält Billy Butt för våldtäkt, eller har jag fel?
Asså, Sverige är ett litet land..

Annars är jag förvånad över hur idiotiskt folk kan bete sig ibland. Toni sägs ha erkänt dråp på Carolin men berättar inte var kroppen finns. Logik??
Hur fan kan man glömma sånt?

För övrigt funderar jag över ordet bögig som Katrin Zytomierska använt. Vad är motsatsen? Straightig? Heteroaktig? Om jag typ vill förolämpa en hetero person, hur ska jag säga? Är inte du väl lite...vad? Är inte du väl lite straightig?? Låter debilt, om än på gränsen till jätteroligt. :-))

Och så tycker jag (läs: anar) att den enda som kommer att gå ut som vinnare ur denna bögig-debatt är Katrin Zytomierska själv.

Inga kommentarer: